SHIPPING & RETURNS
SHIPPING POLICY
Onze producten worden geleverd via Bpost. De verzendkosten worden afzonderlijk berekend en worden vermeld op uw afrekening, inclusief BTW. Leveringen geschieden op het leveringsadres gespecificeerd door de klant in zijn bestelling. Producten worden uitsluitend geleverd in België. De leveringstermijn bedraagt maximaal 5 dagen tenzij anders overeengekomen. Indien de levertermijn langer is wordt dit bij de bevestiging van de bestelling meegedeeld.
​
In geen enkel geval heeft de klant recht op schadevergoeding voor het overschrijden van de leveringstermijn. De leveringstermijn kan verlengd worden als een artikel niet op voorraad is bij de groothandel. Bij een tekort bij levering wegens uit stok of menselijke fout ontvangt u de waarde van het artikel (incl. btw) binnen de 10 dagen terug op u rekening.
RETURN POLICY
Als u een product heeft gekocht voor uw eigen persoonlijke gebruik als consument en u gebruik wilt maken van uw recht om het contract te herroepen, moet u onze klantenservice daarvan binnen 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering via e-mail op de hoogte stellen en een verzoek tot retournering indienen. Indien onze Klantenservice dit verzoek goedkeurt zal zij u per e-mail de noodzakelijke instructies geven voor de retournering. Het artikel dient na goedkeuring binnen een termijn van 5 dagen in de originele verpakking te worden terugbezorgd, in onbeschadigde en ongebruikte toestand en voldoende gefrankeerd, samen met de factuur op ons adres: Cosyflowers Walemstraat 86 2570 Duffel.
​
Niet goedgekeurde, onvolledige of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen zullen niet worden gecrediteerd. Artikelen die ons worden terugbezorgd onder de voorwaarden zoals beschreven hierboven, worden binnen een termijn van tien werkdagen door ons terugbetaald. Verzendingskosten worden niet terugbetaald. Betreft het een artikel dat verkeerdelijk werd geleverd Cosyflowers, dan nemen wij de kosten voor verzending op ons.